Головна Новини Бізнес фінанси Аналітик Morgan Stanley розповів, хто може стати першим в світі трильйонером
commentss НОВИНИ Всі новини

Аналітик Morgan Stanley розповів, хто може стати першим в світі трильйонером

Відомого підприємця і раніше називали першим потенційним трильйонером, проте аналітики робили ставку насамперед на акції іншої його компанії

20 жовтня 2021, 15:19
Поділіться публікацією:
Автор:
avatar

Денис

Аналітик розповів про те, хто може стати першим у світі трильйонером. Про це повідомляє видання Bloomberg, посилаючись на аналітика фінансового конгломерату Morgan Stanley.

Аналітик Morgan Stanley розповів, хто може стати першим в світі трильйонером

Ілон Маск - фото: з відкритих джерел

Експерти вважають, що відомий підприємець Ілон Маск може стати першим трильйонером завдяки компанії SpaceX. Аналітик конгломерату Адам Джонас говорить, що SpaceX "кидає виклик будь-якому упередженого поданням" про можливості ракет-носіїв, двигунів та допоміжної інфраструктури.

"Деякі клієнти Morgan Stanley кажуть, що якщо Маск стане першим трильйонером, то не через Tesla. На думку інших, SpaceX може стати найдорожчою компанією у світі, а не тільки в космічній галузі ", — додав Джонас.

Для довідки: на цей момент, стан Маска оцінюється у 241,4 мільярда доларів, при цьому частка SpaceX в ньому становить менше ніж 17%. На початку жовтня оцінка SpaceX перевищила 100 мільярдів доларів. Таким чином, вона стала другою за вартістю приватною компанією у світі.

Аналітик же оцінює вартість SpaceX у 200 мільярдів доларів, сприймаючи її не як одну компанію, а як кілька, які займаються космічною інфраструктурою, дослідженнями глибокого космосу і спостереженнями за нашою планетою.

Відзначається, що Маска і раніше називали потенційним першим трильйонером, проте аналітики робили ставку насамперед на акції іншої його компанії — Tesla.

Нагадаємо, раніше сайт "Коментарі" повідомляв про те, що в американській компанії Facebook вирішили змінити свою назву. Згідно з даними опублікованими в засобах масової інформації, представники компанії можуть назвати нову назву вже на наступному тижні. Однією з причин для ребрендингу може бути бажання компанії перестати асоціюватися виключно з соціальними мережами.

Також портал "Коментарі" інформував про те, що американське відомство NASA показало, як пройшов запуск місії під назвою "Люсі". Її метою буде вивчення троянських астероїдів.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини