Рубрики
МЕНЮ
Slava Kot
Перед 8 березням в Україні швидко зростає попит на квіти. Як запевняє власниця квіткового бізнесу Альона Чубашева, що квітковий магазин може окупитись за одне свято 8-го березня. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на авторський проєкт Віктора Гольдського Selfmade.
Власниця квіткового магазину Альона Чубашева
За словами Альони Чубашевої на відкриття квіткового бізнесу потрібно близько 300 тис. грн, які можна повернути за одне свято.
Альона Чубашева називає три основні дні, які приносять найбільше прибутку за рік. Це 8 березня, 14 лютого та 1 вересня. Окрім того, існує сезонність у продажі квітів. За її словами це період з середини вересня до середини грудня, тоді спостерігається найменший попит.
Власниця квіткового магазину розповідає, що загалом прибуток сильно різниця кожного місяці та може бути 30-70 тис.
Жінка також ділиться своїм середнім чеком у квітковому магазині.
Більше про квіткову справу в Україні можна дізнатись переглянувши авторський проєкт Віктора Гольдського Selfmade, де власниця квіткового бізнесу Альона Чубашева розповідає деталі цієї справи.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв про те, з чого почати у квітковому бізнесі: ризики, поради та факапи.
Також "Коментарі" писали, що очікувати від українських банків у 2023 році.
Новини