Рубрики
МЕНЮ
Сергей Медведев
Пандемія коронавірусу негативним чином позначилася на світовій економіці. Деяким компаніям, щоб вижити, доводиться в корені змінювати стратегію розвитку. Зміщуються також пріоритети в області маркетингу, пов'язані зі змінами в суспільстві. Провідні маркетологи світу виділили кілька ключових позицій, на які варто зробити акценти при плануванні діяльності на наступний рік.
Так, одним із трендів фахівці називають довіру, оскільки в складний період брендам потрібно орієнтуватися на те, що люди по-справжньому цінують, а також подбати, щоб обіцянки відповідали їх компетенцій і можливостям. Для досягнення подібних цілей варто використовувати прозору, чітку і послідовну комунікацію.
Згідно з даними Deloitte, споживачі з ймовірністю у 2,8 раза вище продовжать користуватися послугами бренду, якщо компанія демонструє прозорість щодо своїх намірів.
Крім довіри, маркетологи радять звернути увагу на залученість.
Дві третини компаній з опитування Deloitte повідомили, що змінили спосіб взаємодії зі споживачами через пандемію. 56% респондентів протягом останнього року безпосередньо взаємодіяли з брендом, включаючи публікації в соцмережах, створення оригінального контенту і навіть спільну роботу над продуктами. Зокрема, споживачі можуть допомагати компаніям створювати товари та послуги в інноваційних лабораторіях, а також виступати від їх імені на конференціях або на форумах співтовариств.
Як повідомляв портал "Коментарі", українські безробітні отримають "підйомні" від держави на відкриття власного бізнесу.
Обговорення
Новини
Поділіться своєю думкою!
Gennady
9 грудня 2020, 11:51
Нашел классную подборку трендов маркетинга на 2021 год. Отличная и познавательная статья для всех, кто интересуется интернет-маркетингом https://biz-pravda.com/trendy-internet-marketinga-2021/