Рубрики
МЕНЮ
Сергей Медведев
Пандемія коронавірусу негативним чином позначилася на світовій економіці. Деяким компаніям, щоб вижити, доводиться в корені змінювати стратегію розвитку. Зміщуються також пріоритети в області маркетингу, пов'язані зі змінами в суспільстві. Провідні маркетологи світу виділили кілька ключових позицій, на які варто зробити акценти при плануванні діяльності на наступний рік.
Так, одним із трендів фахівці називають довіру, оскільки в складний період брендам потрібно орієнтуватися на те, що люди по-справжньому цінують, а також подбати, щоб обіцянки відповідали їх компетенцій і можливостям. Для досягнення подібних цілей варто використовувати прозору, чітку і послідовну комунікацію.
Згідно з даними Deloitte, споживачі з ймовірністю у 2,8 раза вище продовжать користуватися послугами бренду, якщо компанія демонструє прозорість щодо своїх намірів.
Крім довіри, маркетологи радять звернути увагу на залученість.
Дві третини компаній з опитування Deloitte повідомили, що змінили спосіб взаємодії зі споживачами через пандемію. 56% респондентів протягом останнього року безпосередньо взаємодіяли з брендом, включаючи публікації в соцмережах, створення оригінального контенту і навіть спільну роботу над продуктами. Зокрема, споживачі можуть допомагати компаніям створювати товари та послуги в інноваційних лабораторіях, а також виступати від їх імені на конференціях або на форумах співтовариств.
Як повідомляв портал "Коментарі", українські безробітні отримають "підйомні" від держави на відкриття власного бізнесу.
Новини