Головна Новини Бізнес історії успіху Найдорожчі бренди 2020 року за версією Forbes: технологічні гіганти як і раніше в лідерах
commentss НОВИНИ Всі новини

Найдорожчі бренди 2020 року за версією Forbes: технологічні гіганти як і раніше в лідерах

Не перший рік технологічні компанії впевнено займають верхні рядки рейтингу

14 серпня 2020, 22:51 comments1575
Поділіться публікацією:

У списку Forbes 2020 року серед 100 найцінніших брендів п'ятірка лідерів залишилася такою ж, як і минулого року: Apple, Google, Microsoft, Amazon і Facebook. Варто зазначити, перші чотири компанії зберегли або збільшили темпи свого зростання, водночас Facebook продемонстрував падіння. Фактично, вартість бренду соціальної мережі знизилася на 21% в період з 2018 по 2019 фінансовий рік. Про це пише Forbes.

Найдорожчі бренди 2020 року за версією Forbes: технологічні гіганти як і раніше в лідерах

Деякі бренди значно поліпшили свої позиції в рейтингу. Так, Visa піднялася з 25-го на 18-те місце, Adidas - з 61-го на 51-ше, а Netflix - з 38-го на 26-те. Деякі люксові бренди також зазнали значних змін: Chanel піднялася з 79-го на 52-те місце, а Cartier - з 64-го на 56-те.

Цього року список включає в себе кілька новачків: Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA увійшли в топ-100. Тим часом, деякі компанії з найбільшими втратами були поглинені технологічними компаніями, такими як GE, HP Inc. і IBM, де загальні значення знизилися на 14%, 12% і 10% відповідно.

Успіхи і провали

В цьому році значно покращилися позиції компанії Walmart. Вартість бренду рітейлера виросла на 12% в річному численні — до 29,5 млрд дол., Піднявшись при цьому з 26-го на 19-е місце.

У той же час деякі компанії зіткнулися з дуже великими втратами, особливо це стосується автомобільного сектора. Позиції Mercedes - Benz знизилися з 17-го до 23-е місце, BMW - з 21-го до 27-го, а Nissan і зовсім вибув зі списку, після 81-го місця рік тому. Також серйозно знизилися позиції Wells Fargo (з 42-го до 69-го місця) і KFC (з 86-го до 96-го).

За словами Тіма Калкінс, професора маркетингу Школи менеджменту Келлога Північно-Західного університету, цінність бренду часто падає, тому що компаніям важко захистити позиціонування бренду. В результаті компанії можуть боротися з конкуренцією, приводячи до спадів, які відображають тиск, який чиниться на них.

Старі бренди з новими конкурентами також втратили свою цінність і рейтинг. Наприклад, Gillette продовжує стикатися зі зростаючим тиском з боку таких стартапів, як Harry 'S, який був придбаний в минулому році за 1,4 млрд дол. Edgewell Personal Care, материнською компанією Schick, і Dollar Shave Club, який Unilever купила в 2016 році за 1 млрд дол.

У наступному році топ-100 може виглядати інакше, ніж в нинішньому, оскільки наслідки кризи через коронавируса і економічного спаду продовжують впливати як на найбільші, так і на найменші компанії по всьому світу. Але на даний момент компанії з великими прибутками в 2019 році, такі як Amazon, Netflix і PayPal, також, схоже, знаходяться на шляху до того, щоб стати великими переможцями під час пандемії, коли мова заходить про тенденції в електронній комерції, потокової передачі і зрушеннях в платежах.

Рейтинг в цифрах

Загальна вартість: топ-100 найцінніших брендів в цілому коштували 2,54 трлн дол., В порівнянні з 2,33 трлн дол. Роком раніше.

Країни: компанії, що базуються в США, склали понад 50 з 100 кращих. Інші найбільш представлені країни включали Японію (6), Німеччину (10), Францію (9) і Швейцарію (5).

Галузі: технологічний сектор був представлений 20 компаніями, 14 — компанії сфери фінансових послуг, 11 — автомобілебудування і 8 — роздрібної торгівлі.

Перша десятка рейтингу в 2020 році виглядає так:

Найдорожчі бренди 2020 року за версією Forbes: технологічні гіганти як і раніше в лідерах - фото 2

Раніше "Коментарі" писали, що корпорація The Walt Disney Company поклала кінець одному з найвідоміших брендів в індустрії розваг — 20th Century Fox .



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини